En jaksanut mennä luennolle. Herätyskello herätti kyllä aamulla, mutta laiskuuteni vei tällä kertaa voiton. En ymmärrä, miksi minulla on aina huono omatunto tällaisen jälkeen, vaikka luennoilla ei olekaan läsnäolopakkoa. Kukaan ei kiellä minua nukkumasta koulupäivän yli ja silti vain tuntuu siltä, että olen tehnyt jotain väärin.

Voisin kuitenkin käyttää tämän yllättävän vapaapäivän hyödykseni ja lähteä kaupungille. Kotiin jos jään, niin se menee sitten koneen ääressä istumiseksi. Eli. Ostoslistalla on ainakin mekko kesäksi.
DL500_56208_09090_53_0047.jpg Tämä voisi olla yksi vaihtoehto, tosin en ole yhtään varma, näyttääkö tuollainen hyvältä minun päälläni. Ja sen on musta, haluaisin ehkä jonkun värikkäämmän. H&M.
07101-116ells_0924860.jpgTämä on myös aika väritön, mutta pilkkujen ansiosta kuitenkin hieman pirteämpi kuin edellinen. Jokin tässä viehättää minua. Ellos.
07501-054joss_0939769.jpgTämä ei olisi niin tumma. Tyyli on sama kuin äskeisessä mekossa (hinta puolet pienempi!). Ellos myös.
Nyt sitten vain kiertelemään kauppoja. Ja taidan samalla käydä Ärrällä lataamassa bussikorttiini aikaa heinäkuun loppuun asti. Siitä tuleekin ensimmäinen kesäni Helsingissä :)